TRENING I SAMOOBRONA DLA KOBIET

ELEMENTY TRENINGU

Trening dla kobiet oprócz prozdrowotnych i sylwetkowych korzyści to także nabranie większej pewności siebie. Podczas naszych treningów skupimy się na następujących aspektach:

SPORTY WALKI

– nauka i doskonalenie padów, przewrotów oraz innych elementów gimnastycznych

– nauka i doskonalenie elementów boksu, karate, muay thai, kick-boxingu, sandy

– nauka i doskonalnie elementów combat

– reakcja na sytuacje stresowe oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem w sytuacjach zagrożenia zdrowia i życia

– obrona przed napastnikiem

– praca na workach i tarczach

– kształtowanie siły, gibkości, sprawności fizycznej, szybkości, wytrzymałości oraz wydolności

– psychologiczne aspekty samoobrony

Treningi personalne

TRENING SIŁOWY

– kształtowanie sylwetki poprzez wszechstronny trening kulturystyczny (ćwiczenia angażujące wszystkie partie ciała)

– fat burning (kształtowanie sylwetki poprzez odpowiednie zastosowanie ćwiczeń aerobowych)

– stretching i rozciąganie

– planowanie treningu

– porady dietetyczne i żywieniowe

– suplementacja

TRENING OGÓLNOROZWOJOWY

– kształtowanie siły

– kształtowanie szybkości

– kształtowanie wytrzymałości i wydolności

– trening kształtujący wszystkie partie mięśniowe (full body workout)

– trening funkcjonalny, pozwalający wrócić do pełnej sprawności fizycznej po kontuzjach
i urazach

TRENING DLA KOBIET W CIĄŻY

Ciąża a ćwiczenia fizyczne cz.1

Ciąża a ćwiczenia fizyczne cz.2

Trener Personalny - Treningi dla kobiet w ciąży

O mnie

O mnie

Marcin Bąk - ur.1983.Absolwent AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie (magister wychowania fizycznego). Trener osobisty.

stat4u