×
stat4u
Trener personalny warszawa
Trening plyometryczny – wymagająca droga do wymarzonych rezultatów Istnieje wiele metod treningowych, a każda z nich nastawiona jest na określony cel. Biegacze i kulturyści trenują w oparciu o zupełnie różne programy. Są jednak elementy, które przydadzą się w każdej dyscyplinie sportu. Przykładem może być trening plyometryczny – pod tą intrygującą nazwą kryje się systematyczna praca

Trening szybkości w boksie + wideo

trening bokserski
Trening boksera. Kształtowanie szybkości Szybkość to jedna z 4 podstawowych cech motorycznych człowieka. Z definicji szybkość to zdolność do wykonywania ruchów w najmniejszych dla danych warunków odcinkach czasu. Szybkość jest zależna głównie od sprawności układu nerwowego i właściwej koordynacji nerwowo – mięśniowej (optymalna synchronizacja grup mięśniowych). Cecha ta w dużej mierze uwarunkowana jest genetycznie i wiele

BÓL MIĘŚNI

Opóźniona bolesność mięśni
BÓL MIĘŚNI WYWOŁANY TRENINGIEM. Trening i wynikająca z niego intensywna praca prowadzi do wystąpienia szeregu zmian w organizmie a nieodzownym jego elementem jest BÓL. Ból możemy podzielić na trzy rodzaje: 1. Ból mięśni, który występuje bezpośrednio po sesji treningowej, potocznie i mylnie określany jest mianem „zakwasów”. Objawia się bólem i sztywnością mięśni, których doświadczamy po

WITAMINY.

Witaminy i ich źródła
WITAMINY – Źródła, nadmiar, niedobory. Witamina A (Inne nazwy: retinol, beta-karoten, prowitamina A, akseroftol): Witamina A, rozpuszczalna w tłuszczach została odkryta i rozszyfrowano jej strukturę chemiczna w roku 1931, a od 1947 witaminę A wytwarza się syntetycznie. Witamina A i jej różne chemiczne formy (aldehydowe, estrowe, kwasowe) występuje tylko w produktach zwierzęcych natomiast prowitamina A,
TOP