Masz pytanie?

Jak silnie działa marketing?

autor / wtorek, 01 Marzec 2016 / Opublikowano w ROWER

Jak silnie działa marketing?

W zeszłym roku(czy dwa lata temu, nie pamiętam dokładnie daty) gdy Maja Włoszczowska wstąpiła do Teamu Krossa opuszczając team LIV czytałem wiele komentarzy, że to już jej koniec, kolarska emerytura, że na Krossie nic nie wygra, bo to polskie rowery, na ramach chińskich…Komentarze te pojawiały się wielokrotnie od wielkich „znawców” branży rowerowej. Tak się jednak stało, że Maja wcale nie odeszła na emeryturę, a wyniki w sezonie 2015tym miała bardzo obiecujące i celuje na conajmniej medal na RIO. Ups, wyprzedziła wiele Speców, Giantów, Scottów itp. Co się dzieje dalej? Do Teamu Krossa wstępuje Fabian Giger. Zawodnik z czołówki światowej i jemu też rower tej „słabej”, „beznadziejnej” polskiej firmy nie przeszkadza w wygrywaniu…

Co na to spece od reklamy i marketingu? Gdzie Ci krzykacze i znawcy? Przytkało…

W życiu miałem wiele rowerów pod swoją ręką, składanie maszyn to moja pasja i hobby, testowanie dziwnych konstrukcji od zawsze wywoływało u mnie dreszczyk emocji, podniecenia. Testowałem takie maszyny jak Orbea Ordu, Giant MCR, Felt DA, Litespeed Saber, Zipp Aero, Fuji, GT Vengeance, wiele no nameów chinskich i tajwanskich. Czy faktycznie czułem jakąś różnicę? Hmmm, wiem, że wielu mi i tak nie uwierzy, ale różnica była znikoma, lub minimalna…Nie bez powodu więc zacząłem składać TTki na ramach typu „no name”, gdyż ich właściwosci jezdne nie różnią sie od firmowych produktów, a jak to było powiedziane w reklamie „Dosi”, gdy nie ma różnicy to po co przepłacać…

I tak oto powstał Szatan, Dreamliner, Pink(na testach zdobył Mistrzostwo Warszawy w kategori Juniorka) i kilka innych fajnych maszyn.

Poniżej rakiety za śmiesznego „piątaka”, czekają na zwycięzce 😉 ktoś pomyśli 5000 zł to pewnie jakaś szmira…no cóż, to czy zaufasz marketingowcom czy trenerowi największego klubu na Mazowszu z kilkunastoletnim letnim stażem rowerowym/wyścigowym to już tylko i wyłącznie Twój wybór 🙂

AUTOR: Piotr Abramczyk

Dodaj komentarz

Wpisz wynik działania * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

TOP